Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
25 septembre 2012 2 25 /09 /septembre /2012 07:22
عيون القلب سهرانة مبتنمش وانا صاحية وانا نايمة مبقدرش يبات اليل يبات سهران وانا رمشى وانا رمشى ما داق النوم وهوة عيونة تشبع نوم روح روح يا نوم من عين حبيبى روح يا نوم
حبيبى حبيبى اة من حبيبى علية احلى اتسامة لما بتضحك عيونة بقول يلا السلامة 
حبيبى حبيبى اة من حبيبى علية احلى ابتسامة لما بتضحك عيونة بقول يلا السلامة
لما يسلم عليا ولا يقولى كلام عايزة ورا كل كلمة اقولة يا سلام يا سلام يا سلام لما يسلم عليا ولا يقولى كلام عايزة ورا كل كلمة اقولة يا سلام يا سلام يا سلام 
دا قالى فى يوم يا حبيبتى خدى القمر ورحت معاة وما ادانى الا السهر دا قالى فى يوم يا حبيبتى خدى القمر ورحت معاة وما ادانى الا السهر
وانا رمشى ما داق النوم وهوة عيونة تشبع نوم وانا رمشى ما داق النوم وهوة عيونة تشبع نوم روح يا نوم من عين حبيبى روح يا نوم
تقولى كلام وافح بية انا بفرح بيبة اسيب النوم وافكر فية انا افكر فية انت تقول وتمشى وانا اسهر منمش يالى مبتسهرش ليلة يا حبيبى 
انت تقول وتمشى ونا اسهر ما انمشى ياللى مبتسهرش ليلة يا حبيبى
سهرنى حبيبى حبك يا حبيبى بكتب على اليلالى اسمك يا حبيبى 
سهرنى حبيبى حبك يا حبيبى بكتب ع الليالى اسمك يا حبيبى
انت تقول وتمشى وانا اسهر منمش يالى مبتسهرش ليلة يا حبيبى 
سهرنى حبيبى حبك يا حبيبى بكتب على الليالى اسمك يا حبيبى
سهرنى حبيبى حبك يا حبيبى بكتب على الليالى اسمك يا حبيبى
سهرنى حبيبى حبك يا حبيبى بكتب على اليلالى اسمك يا حبيبى 
انت تقول وتمشى وانا اسهر منمش يالى مبتسهرش ليلة يا حبيبى سهخرنى حبيبى حبك يا حبيبى بكتب على الليالى اسمك يا حبيبى
دا قالى فى يوم يا حبيبتى خدى القمرورحت معاة وما ادانى الا السهر دا قالى فى يوم يا حبيبتى خدى القمر ورحت معاة وما ادانى الا السهر
وانا رمشى ما داق النوم وهوة عيونة تشبع نوم روح يا نوم من عين حبيبى روح يا نوم
حبيتك يا حبيبى من غير ما اسئل سؤال وهسهر يا حبيبى مهما طال المطال 
حبيتك يا حبيبى من غير ما اسئل سؤال وهسهر يا حبيبى مهما طال المطال 
انا بس الى محيرنى ومخلنيش انام ازاى انا هقدر اسهر وازاى تقدر تنام
حبيبتك يا حبيبى من غير ما اسئل سؤال وهسهر يا حبيبى مهما طال المطال انا بس الى محيرنى ومخلنيش انام ازاى انا هقدر اسهر وازاى تقدر تنام
واقولة حبيبى كل ما فيك حبيبى وحلو صوتك حلو قلبك حلو وحتى لما تتعبنى واسهرلك سهرك حلو
واقولة حبيبى كل ما فيك حبيبى وحلو صوتك حلو قلبك حلو وحتى لما تتعبنى واسهرلك سهرك حلو
وانا رمشى ما داق النوم وهوة عيونة تشبع نوم روح يا نوم من عين حبيبى روح يا
نوم

 
Partager cet article
Repost0

commentaires

N
رائعه كاتيا رائع ضاحى واتمنى سماع الاغنيه كامله منكما معا او منفردين
Répondre

Présentation

  • : ghafriyat غفريات
  • : Agis et ne laisse personne décider à ta place, tu es maître de ta vie et de tes choix
  • Contact

Recherche